1. Obcy - 10/10
2. Gladiator - 10/10
3. Łowca Androidów - 9/10
4. Thelma and Louise - 8/10
5. Czarny deszcz - 8/10
6. 1492: Wyprawa do raju - 8/10
7. Pojedynek - 7/10
8. American Gangster - 7/10
9. Dobry rok - 7/10
10. Naciągacze - 7/10
11. Osaczona - 7/10
12. Sztorm - 6/10
13. W sieci kłamstw - 6/10
14. Królestwo niebieskie - 6/10
15. Helikopter w ogniu - 6/10
16. G.I. Jane - 5/10
17. Legenda - 4/10
18. Hannibal - 4/10
1. Gladiator 9/10
2. Thelma i Louise 9/10
3. Helikopter w ogniu 7/10
4. Królestwo niebieskie 7/10
5. Łowca androidów 6/10
6. G.I. Jane 5/10
7. Hannibal 4/10
Jak można Gladiatora cenić wyżej niż takie kultowe dzieła jak Łowca androidów albo Thelma i Louise????????
1. Łowca Androidów - 10/10
2. Thelma and Louise - 10/10
3. Obcy - 10/10
4. Gladiator - 7/10
5. Naciągacze - 7/10
6. Osaczona - 7/10
7. Hannibal - 6/10
8. American Gangster - 5/10
9. W sieci kłamstw - 5/10
10. Królestwo niebieskie - 5/10
11. Helikopter w ogniu - 4/10
16. G.I. Jane - 3/10
Aktualizacja poszerzona o "Robin Hooda" i reżyserską wersję "Królestwa niebieskiego":
1. Gladiator - 10/10
2. Łowca Androidów - 9/10
3. Obcy - 9/10
4. Thelma and Louise - 8/10
5. Czarny deszcz - 8/10
6. 1492: Wyprawa do raju - 8/10
7. Pojedynek - 7/10
8. American Gangster - 7/10
9. Dobry rok - 7/10
10. Królestwo niebieskie - 7/10
11. Naciągacze - 7/10
12. Osaczona - 7/10
13. Sztorm - 6/10
14. W sieci kłamstw - 6/10
15. Robin Hood - 6/10
16. Helikopter w ogniu - 6/10
17. G.I. Jane - 5/10
18. Legenda - 4/10
19. Hannibal - 4/10
1. Gladiator 10/10
2. Czarny deszcz 10/10
3. Obcy – ósmy pasażer „Nostromo” 8/10
4. Legenda 9/10
5. Dobry rok 7/10
6. Thelma i Louise 7/10
7. 1492 – Wyprawa do raju 6/10
8. Łowca androidów 6/10
9 Pojedynek 7/10
10. Osaczona 7/10
11. American Gangster 7/10
12. Hannibal 6/10
13. Helikopter w ogniu 6/10
14. W sieci kłamstw 6/10
15. Królestwo niebieskie 6/10
16. Sztorm 6/10
17. Naciągacze 6/10
18. G.I. Jane 2/10 - to chała, tylko dla ofiarnej roli Demi...
Gladiator na 10 a genialny Łowca tylko 6? Parodia. Ludzie nie wiedzą co dobre, zachwycają się szmirą.
To pierwsze słowo, jakie przyszło do głowy Spielbergowi po obejrzeniu tegoż filmu. Podszedł do Ridleya zaraz po pokazie i powiedział: "Ridley, nakręciłeś operę!".
Trudno się z tym nie zgodzić.
Akurat nie przepadam za Spielbergiem, więc też i mało mnie obchodzi jego zdanie. Może jest w tym trochę racji. Nie twierdzę, że Gladiator to słaby film. Jest tylko zbyt przeceniany, za bardzo patetyczny. Jeśli już patos, to zdecydowanie wolę Braveheart.
1.Obcy - 8. pasażer "Nostromo" 10/10
2.Helikopter w ogniu 9/10
3.Łowca androidów 8/10
4.Thelma i Louise 7/10
5.Gladiator 7/10
6.Pojedynek 7/10
7.American Gangster 6/10
8.Dobry rok 6/10
9.W sieci kłamstw 6/10
10.Naciągacze 6/10
11.Czarny deszcz 6/10
12.1492: Wyprawa do raju 5/10
13.Sztorm 5/10
14.Hannibal 5/10
15.Legenda 5/10
16.Królestwo niebieskie 4/10
17.Osaczona 4/10
18.G.I. Jane 3/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Łowca androidów 8,64 44
2 Obcy - 8. pasażer "Nostromo" 8,55 44
3 Gladiator 7,40 48
4 Thelma i Louise 7,40 30
5 1492: Wyprawa do raju 7,11 18
6 American Gangster 6,90 39
7 Pojedynek 7,00 10
8 Helikopter w ogniu 6,55 40
9 Czarny deszcz 6,33 21
10 Dobry rok 6,24 25
11 Sztorm 5,90 10
12 Naciągacze 5,92 25
13 W sieci kłamstw 5,75 20
14 Legenda 5,53 17
15 Królestwo niebieskie 5,13 31
16 Hannibal 5,05 39
17 Osaczona 4,44 9
18 Robin Hood 4,65 20
19 G.I. Jane 4,29 28
Ponadto:
Wszystkie niewidzialne dzieci 6,60 10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Łowca androidów (1982) 8,74 68
2 Obcy - 8. pasażer "Nostromo" (1979) 8,60 68
3 Thelma i Louise (1991) 7,50 46
4 Gladiator (2000) 7,18 72
5 American Gangster (2007) 6,89 56
6 Pojedynek (1977) 6,95 19
7 1492: Wyprawa do raju (1992) 6,84 25
8 Helikopter w ogniu (2001) 6,69 58
9 Czarny deszcz (1989) 6,38 26
10 Dobry rok (2006) 6,14 35
11 Naciągacze (2003) 5,97 34
12 Prometeusz (2012) 5,60 42
13 W sieci kłamstw (2008) 5,55 33
14 Sztorm (1996) 5,44 16
15 Legenda (1985) 5,26 23
16 Królestwo niebieskie (2005) 5,29 48
17 Hannibal (2001) 5,24 54
18 Robin Hood (2010) 4,98 42
19 Osaczona (1987) 4,36 11
20 G.I. Jane (1997) 4,53 36
Ponadto:
Wszystkie niewidzialne dzieci (2005) 6,43 14
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Łowca androidów (1982) 8,76 89
2 Obcy - 8. pasażer "Nostromo" (1979) 8,60 94
3 Thelma i Louise (1991) 7,45 69
4 Gladiator (2000) 7,04 89
5 Pojedynek (1977) 7,07 42
6 American Gangster (2007) 6,86 66
7 Helikopter w ogniu (2001) 6,64 72
8 1492: Wyprawa do raju (1992) 6,64 36
9 Czarny deszcz (1989) 6,38 40
10 Naciągacze (2003) 5,86 44
11 Dobry rok (2006) 5,85 39
12 Sztorm (1996) 5,73 26
13 W sieci kłamstw (2008) 5,57 42
14 Legenda (1985) 5,52 31
15 Prometeusz (2012) 5,54 74
16 Królestwo niebieskie (2005) 5,41 59
17 Hannibal (2001) 5,20 70
18 Osaczona (1987) 4,95 19
19 Robin Hood (2010) 5,15 55
20 Exodus: Bogowie i królowie (2014) 4,73 26
21 Adwokat (2013) 4,65 34
22 G.I. Jane (1997) 4,48 40
Ponadto:
Wszystkie niewidzialne dzieci (2005) 6,62 21
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Łowca androidów (1982) 8,85 139
2. Obcy - 8. pasażer "Nostromo" (1979) 8,46 137
3. Thelma i Louise (1991) 7,36 115
4. Pojedynek (1977) 7,12 68
5. Gladiator (2000) 6,99 135
6. American Gangster (2007) 6,67 100
7. 1492: Wyprawa do raju (1992) 6,58 59
8. Helikopter w ogniu (2001) 6,53 113
9. Czarny deszcz (1989) 6,29 67
10. Marsjanin (2015) 6,22 116
11. Naciągacze (2003) 5,97 66
12. Dobry rok (2006) 5,85 60
13. W sieci kłamstw (2008) 5,74 65
14. Sztorm (1996) 5,62 37
15. Legenda (1985) 5,58 52
16. Królestwo niebieskie (2005) 5,57 89
17. Wszystkie pieniądze świata (2017) 5,49 43
18. Prometeusz (2012) 5,53 116
19. Robin Hood (2010) 5,39 89
20. Osaczona (1987) 5,19 27
21. Hannibal (2001) 5,34 107
22. Adwokat (2013) 4,75 52
23. Exodus: Bogowie i królowie (2014) 4,70 54
24. Obcy: Przymierze (2017) 4,72 76
25. G.I. Jane (1997) 4,49 63
Filmy nowelowe (reżyser segmentu):
1. Wszystkie niewidzialne dzieci (2005) 6,59 27
Gladiator 10/10
Obcy - 8. pasażer "Nostromo" 9/10
Łowca androidów 8/10
Helikopter w ogniu 5/10
Łowca androidów 10/10
Obcy - 8. pasażer "Nostromo" 10/10
Pojedynek 10/10
Thelma i Louise 9/10
Gladiator 8/10
Naciągacze 8/10
Czarny deszcz 8/10
American Gangster 8/10
1492: Wyprawa do raju 8/10
Helikopter w ogniu 8/10
Sztorm 8/10
Hannibal 7/10
Królestwo niebieskie 7/10
Robin Hood 7/10
W sieci kłamstw 7/10
Osaczona 7/10
Dobry rok 7/10
Legenda 7/10
G.I. Jane 6/10
1. Hannibal 9/10 ♥
2. Łowca Androidów 9/10 ♥
3. Obcy 8/10 ♥
4. Gladiator 8/10 ♥
5. 1492: Wyprawa do raju 6/10
6. Thelma i Louise 6/10
7. Robin Hood 6/10
8. Helikopter w ogniu 5/10
Chcę zobaczyć: American gangster, Królestwo niebieskie.
No i czekam na Wieczną wojnę.
1. Obcy - 8. pasażer Nostromo - 9/10
2. Łowca androidów - 9/10
3. Helikopter w ogniu - 9/10
4. Gladiator - 7/10
5. Thelma i Louise - 7/10
6. Robin Hood - 7/10
7. American Gangster - 6/10
8. Hannibal - 4/10
9. G.I Jane - 1/10
Do obejrzenia: PROMETEUSZ!!! I cała reszta...
1. Gladiator - 9/10
2. Obcy - 8. pasażer "Nostromo" - 9/10
3. Łowca androidów - 8/10
4. Królestwo niebieskie - 8/10
5. Sztorm - 6/10
6. Helikopter w ogniu - 3/10
1. Łowca androidów 9/10
2. Gladiator 9/10
3. Helikopter w ogniu 8/10
4. American gangster 8/10
5. Thelma i Louise 8/10
6. Czarny deszcz 8/10
7. Hannibal 7/10
8. Obcy - 8 pasażer Nostromo 7/10
9. W sieci kłamstw 7/10
10. Naciągacze 7/10
11. Osaczona 7/10
Oto moje oceny
1. Alien 10/10
2. Gladiator 9/10
3. Thelma & Louise 8/10
4. Black Hawk Down 8/10
5. Hannibal 7/10
5. American Gangster 7/10
6. Blade Runner 6/10
7. Matchstick Men 6/10
8. 1492: Conquest of Paradise 6/10
1. Obcy - 8. pasażer "Nostromo" - 9/10
2. Gladiator - 8/10
3. Hannibal - 7/10
4. W sieci kłamstw - 6+/10
5. Królestwo niebieskie - 6/10
6. Dobry rok - 5+/10
7. Helikopter w ogniu - 5/10
na razie tyle
1. Łowca androidów - 10/10 ♥
2. Obcy - 8. pasażer "Nostromo" - 9/10 ♥
3. Thelma i Louise - 9/10
4. Legenda - 9/10
5. Gladiator - 9/10
6. Czarny deszcz - 7/10
7. Osaczona - 7/10
8. Helikopter w ogniu - 7/10
9. Hannibal - 7/10
10. W sieci kłamstw - 6/10
11. American Gangster - 6/10
12. Sztorm - 6/10
13. Naciągacze - 4/10
14. Robin Hood - 4/10
15. Królestwo niebieskie - 3/10
16. G.I. Jane - 2/10
1. Gladiator - 9+/10
2. Obcy - 8. pasażer "Nostromo" - 9/10
3. Łowca androidów - 8/10
4. Królestwo niebieskie - 8/10
5. Naciągacze - 8/10
6. American Gangster - 7/10
7. Robin Hood - 7/10
8. Thelma i Louise - 7/10
9. Sztorm - 6/10
10. Hannibal - 5/10
11. Helikopter w ogniu - 3/10
12. Legenda - 3/10
1.Obcy - 8. pasażer "Nostromo" - 9/10
2. Prometeusz - 9/10
3. Łowca Androidów - 9/10
4. Gladiator - 8/10
5. Królestwo Niebieskie - 7/10
6. Helikopter w Ogniu - 7/10
7. W Sieci Kłamstw - 7/10
8. Legenda - 7/10
9. 1492: Wyprawa Do Raju - 7/10
10. Hannibal - 6/10
11. American Gangster - 6/10
12. Czarny Deszcz - 6/10
13. Sztorm - 5/10
14. Robin Hood - 3/10
15. Thelma i Louise - 2/10
16. Naciągacze - 2/10
17. G.I. Jane - 2/10
18. Dobry Rok - 1/10
19. Osaczona - 1/10
20. Pojedynek - 1/10
1. Obcy - 8. pasażer "Nostromo"
2. Łowca androidów
3. Pojedynek
4. Prometeusz
5. Thelma i Louise
6. Naciągacze
7. Gladiator
8. Czarny deszcz
9. Legenda
10. Hannibal
1.Łowca Androidów 9/10
2.Obcy - 8. pasażer Nostromo 9/10
3.Gladiator 9/10
4.Thelma i Louise 8/10
5.Hannibal 7/10
6.Naciągacze 7/10
7.American Gangster 7/10
8.W sieci kłamstw 7/10
9.Robin Hood 6/10
10.Czarny Deszcz 6/10
11.1492:wyprawa do raju 6/10
12.Helikopter w ogniu 6/10
13.Dobry Rok 6/10
14.Osaczona 5/10
15.Królestwo niebieskie 5/10
16.Sztorm 5/10
17.Prometeusz 5/10
18.G.I Jane 4/10
Legenda i Pojedynek do nadrobienia.
Hannibal - szmira, mowie to jako fan Milczenia owiec, to już Czerwony smok był o niebo lepszy. Thelma nawet, nawet choć to bardziej kino dla kobiet
chyba drugiego takiego bez-klimatycznego thrillera jak Hannibal to nie znajdziesz
normalnie
he he he
http://www.youtube.com/watch?v=ErYZTwfozOA&feature=player_detailpage#t=476s
większość filmów spod znaku campowych to gnioty, są to beznadziejne, krwawe sieczki klasy C