Bardzo dobry akcyjniak ,tylko tyle i aż tyle bo wbrew pozorom ciężko znaleźć dobry odmóżdżacz. Świetnie zrealizowany ,sfilmowany .Widać że ekipa włożyła w to serce. Doskonałe sekwencje walk. Rozumiem że może się nie podobać wysublimowanym znawcom kina których tutaj pełno , ale jeśli ktoś lubi po prostu cieszyć się kinem i akcją polecam. 8/10
Filmy akcji nie są gorsze od dramatów, nie ma co usprawiedliwiać wysokiej oceny. Jeśli ktoś uważa, że tylko te drugie zasługują na uznanie, a reszta gatunków to kino klasy B, jedynie odmóżdżające, to ma strasznie wąskie myślenie.
Sceny walki były spoko, ale próby budowania charakterów i relacji miedzy bohaterami tylko psują efekt. Jak jest ta scena kiedy dzieciak rozmawia o byciu bohaterem bo "ratujesz ludzi, być może czasem też ich zabijasz" to prychłam. Przez cały film Tor kogoś zabija co parę sekund i robił to przy dzieciaku, a nie widziałam aby kogokolwiek do tamtego momentu uratował. Jest plejada nieprzekonujących postaci, główny dzieciak miał być chyba wrażliwy a wyszedł bardziej upośledzony, no i generalnie te sceny walki wyglądają fajnie ale fabułę mogli sobie darować, bo jest głupia i nużąca
Nie widziałem lepszych choreograficznie scen walk w kinie akcji. Mega realistycznie to wygląda. REWELACJA. Plus praca kamery naprawdę świetnie się to ogląda. Scenariusz oczywiście woła o pomstę do nieba, ale przez wzgląd na powyższe - produkcja zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Ukłony dla Chrisa Hemswortha za trud włożony w treningi...
Dokładnie, solidny "odmóżdżacz." Tutaj fabuła jest jedynie tłem dla szeroko pojętej rozwałki i ta nietypowa praca kamery, majstersztyk. 2H minęły jak w mordę strzelił, a miejsca na nudę tutaj nie znajdziecie :)
Nope. Raczej scenę odbicia chłopaka i ujęcia z ręki + pościg... Kupę roboty w to włożyli i to widać
Totalnie nie trafiają do mnie ujęcia z ręki. W sensie ok, może jest to bardziej skomplikowane ale źle się to ogląda. Scena pościgu też raczej nic nadzwyczajnego.
Tzn dla mnie film niestety leży bo nijak nie przekonuje mnie do postaci - ani jakoś specjalnie nie czuje więzi z Tylerem, ani nie pałam nienawiścią do bossa kartelu.Z cyklu wszystko, szybko i bez fabuły to 6 Underground.Z tego co widzę, to na FB jesteś od zawsze, więc pewnie całą klasykę Bournów i innych Mission Impossible masz za sobą ;) Nie wiem, może Niezniszczalni?W mojej opinii, od dłuższego już czasu panuje posucha w kinematografii. Porównałem sobie moje oceny filmów 8+ na przestrzeni kilku lat i np. w 2010 było to 25 pozycji, w 2011 też ponad 20. 2019 to zaledwie 7 filmów.Patrząc na same już filmy akcji; tak, one zawsze były mniej lub bardziej naiwne. Niestety to co teraz ma miejsce to kompletne zidiocenie. Młodzież ekscytuje się CGI, ale prawda jest taka, że jeśli w filmie wojennym używa się efektów komputerowych do banałów jak przelot helikoptera czy samolotu, to o czym my w ogóle rozmawiamy. Ehh... jak żyć panie premierze EDIT: właśnie ogarnąłem, że filmweb spadł z rowerka i nie wyświetla akapitów
Prawdę piszesz, niestety obserwuję podobny trend - efekty, marka i znane nazwiska są ważniejsze niż scenariusz. Nie przepadam za Mission Impossible, Bondami, Johnem Wickiem, bo to baje straszne... Niezniszczalni są spoko, ale to ogólnie film beka jest... Jeżeli nie widziałeś to polecam: End of the Watch, Entebbe, 6 days, the Kingdom, No escape, the Town, 13 hours. Bo takie perełki jak Gorączka czy Sicario to pewnie widziałeś. Pozdrowienia!
Dzięki za tytuły :) Prawie wszystkie oglądałem i oceniam wysoko.
Niestety większość typowych akcyjniaków to bajeczki i o ile właśnie tę niezniszczalność gł. bohatera jestem w stanie zaakceptować, to już Rock utrzymujący helikopter rękoma to zbyt wiele.
Z filmów 'run&gun' przypomniał mi się "Shoot 'Em Up", 8 lat temu bardzo mi się spodobał w formie lekkiej strzelanki z odrobiną pastiszu
Hardcore Henry - ciekawy eksperyment rosyjsko-amerykański kręcony w 1os. Zaskoczony byłem ale naprawdę świetnie się to oglądało.
Tak, tego typu kręcenie dodawało dynamiki. Ogólnie film fajnie nakręcony, dało się dzięki temu pominąć naiwności i utarty scenariusz.
Odnoszę wrażenie, że niektórzy to już ze swojej ciężkiej natury muszą ponarzekać na dosłownie każdy film, bez wyjątku. Prosty człowiek jak ja czy mój tata, który kocha kino akcji i lubi wieczorem obejrzeć dobry film docenia takie produkcje jak Tyler Rake. Dla mnie 10/10.
Jako posiadaczka "lekkiej"natury narzekać nie będę. Zęby zjadłam na wszelkiej maści kinie akcji i nie tylko, ale przyznać muszę, że tak bezsensownej partaniny dawno nie widziałam. Nuda, ziewanie i zepsuta sobota.
sceny - tak! ale brakowało logiki, sensu w działaniu. Po prostu historie bohaterów, próby zarysu podstaw ich działania mnie nie przekonały. Trochę odebrałem ten film jak piękną pisankę ale zrobioną z opróżnionego jaja...
W sumie taką jest ,piekną pisanką .Komiksowy rodowód daje jednak jakąś, małą bo małą , nadzieję.
takie typowe oglądajło, to się zgadza :) nie oczekiwałam zbyt wiele ale na taki film akcji wieczorem bez spiny. ideolo
Polecam:
"TAJEMNICE LOS ANGELES" Curtisa Hansona
https://www.filmweb.pl/film/Tajemnice+Los+Angeles-1997-555
"PRZECIW WSZYSTKIM" z Rachel Ward
https://www.filmweb.pl/film/Bez+szans-1984-3719
"WIĘŹ" z Giną Gershon i Jennifer Tilly
https://www.filmweb.pl/film/Brudne+pieni%C4%85dze-1996-30926
"ŻAR CIAŁA" z Kathleen Turner
https://www.filmweb.pl/film/%C5%BBar+cia%C5%82a-1981-12109
"LISTONOSZ DZWONI ZAWSZE DWA RAZY" z Jessicą Lange
https://www.filmweb.pl/film/Listonosz+zawsze+dzwoni+dwa+razy-1981-1021
"DIAGNOZA ZBRODNI" Kim Basinger i Umą Thurman
https://www.filmweb.pl/film/Diagnoza+zbrodni-1992-5039
"KRWAWY ROMEO" z Leną Olin i Annabellą Sciorrą
https://www.filmweb.pl/film/Krwawy+Romeo-1993-6894
"OSTATNIE UWIEDZENIE" z Lindą Fiorentino
https://www.filmweb.pl/film/Ostatnie+uwiedzenie-1994-90658
"KREW I WINO" z Jennifer Lopez
https://www.filmweb.pl/film/Krew+i+wino-1996-584
"PROSTY PLAN" z Bridget Fondą
https://www.filmweb.pl/film/Prosty+plan-1998-548
"COP LAND" z Annabellą Sciorrą
https://www.filmweb.pl/film/Cop+Land-1997-30
"GDZIE LEŻY PRAWDA" z Rachel Blanchard i Alison Lohman
https://www.filmweb.pl/film/Gdzie+le%C5%BCy+prawda-2005-139747
"NIETYKALNI" Briana De Palmy
https://www.filmweb.pl/film/Nietykalni-1987-1036
"ŚCIEŻKA STRACHU" z Marcią Gay Harden
https://www.filmweb.pl/film/%C5%9Acie%C5%BCka+strachu-1990-7737
"BUGSY" z Annette Bening
https://www.filmweb.pl/film/Bugsy-1991-1061
"NIEUGIĘCI" Lee Tamahori
https://www.filmweb.pl/film/Nieugi%C4%99ci-1996-7902
"CHINATOWN" Romana Polańskiego
https://www.filmweb.pl/video/Na+skr%C3%B3ty/Chinatown-30519
"SYNDYKAT ZBRODNI" Alana J. Pakuli
https://www.filmweb.pl/film/Syndykat+zbrodni-1974-10716
"BONNIE I CLYDE" Arthura Penna
https://www.filmweb.pl/video/Na+skr%C3%B3ty/Bonnie+i+Clyde-31341
...
Bardzo dobra lista z której nie oglądałem 4 pozycji ale absolutnie nie pasująca do tego wątku bo raz że to inny poziom kina , dwa kategoria filmowa.
I nie były "akcyjniakami" (to brzmi niesłychanie pejoratywnie, na co z pewnością filmy ze Stathamem, Dieslem i The Rockiem zasługują, ale nie twórczość McTiernana, Donnera, Campbella, Scotta, De Bonta, czy Harlina).
Były to filmy sensacyjne, filmy, które szanowały inteligencję widza, rządziły nimi wewnętrzny porządek przyczynowo-skutkowy, logika i prawda psychologiczna postaci.